SIDER // PAGES

19. september 2015

MUSIK I ROM // MUSIC IN ROME

Music

1 2 3 4 5 6 7 8 9

For english look further down

Så er jeg tilbage fra Rom igen. Faktisk landede jeg allerede i torsdags, men jeg blev desværre syg i løbet af de sidste dage, så jeg har først fået energi til at skrive igen i dag. Jeg er ikke helt rask endnu, desværre, men savnede sådan at skrive herinde! Jeg arbejder for tiden på nogle mere unikke indlæg, men der er mange faktorer, der spiller ind og desværre tager hele processen lidt længere tid end først antaget - så det har I altså til gode! Imens jeg venter på, at det hele falder på plads, tænkte jeg, at jeg ville dele nogle af mine favoritnumre med jer. Jeg hører altid musik i flyet, hvilket førte til nogle nye favoritnumre, som jeg også har hørt her under min sygdom. Jeg håber, at I også vil kunne lide dem!

//

I'm back from Rome. I actually landed two days ago, but unfortunately I got sick during the last couple of days and simply haven't been able to blog before today. I'm not fully recovered yet but I really missed posting on the blog. Currently I'm working on some more unique blogpost, but there are many factors at play and unfortunately the process has been a bit delayed - so there's something to look forward to! While I'm waiting for everything to fall into place, I thought I'd share some of my current favorite songs with you guys. I always listen to music while on the plane, which lead to a couple of new favorites. I hope that you guys will love them too!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar