SIDER // PAGES

12. september 2015

OFF TO ROME

Billeder fra Google
For english look further down

Der er godt nok gået et stykke tid siden, jeg sidst har skrevet herinde, jeg har bare haft rigtig travlt. Der har været rigtig mange ting at lave, rigtig mange ting, som jeg glæder mig til. Tiden er dels gået med at forbedrede til projekt, jeg omtalte i indlægget her og dels med at forberede mig til en rejse til Rom. Jeg skal afsted med min skole og flyver om et par timer - og jeg glæder mig helt vildt! Jeg har aldrig været i Rom før, men jeg har hørt så mange gode ting om byen fra venner og familie. Hvis en af jer derude har været i Rom og har nogle tips, så må I endelig skrive!

//

It's been some time since I've posted anything here, I've just been extremely busy. There has been a lot of things to do, many which I'm really looking forward. I've been spending a lot of time preparing for the project, I talked about in this post as well as preparing for an upcoming trip to Rome. I'm leaving with my school and the plane leaves in a couple of hours - and I can't wait! I've never visited Rome before but I've heard so many good things about the city from friends and family. If anyone of you guys have been in Rome before and have some tips for the city, please feel free to write!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar