SIDER // PAGES

16. august 2015

BEGYNDELSEN // THE BEGINNING

For english, look further down

Så oprettede jeg langt om længe min blog!

At blogge er en tanke, jeg har gået og leget med længe. Og selvom det efterhånden er ved at blive et gammelt medie, er blogs og blogging altså stadig relativt nyt for mig! Selvom jeg har overvejet blogging igennem et længere stykke tid, er jeg stadig ikke blevet helt fastlåst på et emne endnu - jeg tænker, at jeg vil prøve mig lidt frem og se hvilke ting, der virker bedst (både for jer, mig selv og bloggen generelt).

Jeg håber, at I vil følge med - I må endelig komme med forslag til indlæg og kritik i kommentarfeltet!

//

I finally established my blog!

The idea of blogging, is something I've been thinking about for a while. And even though it's gradually become an older media, blogs and the concept of blogging is actually relatively new to me! Even though I've considered blogging a while, I haven't settled on one subject for my blog yet - I think it'll be better to feel my way and see which subjects work (for you, for me and for the blog)

I really hope, that you will follow along - You are more than welcome to leave suggestions for blog post and criticism in the comments below!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar