SIDER // PAGES

27. august 2015

SPORTY CHIC

Sporty Chic




For english, look further down

Et lidt mindre vovet, men til gengæld langt mere sporty indlæg end før. De sidste par dage, har jeg været enormt inspireret af denne mere sportsinspirerede stil. Jeg har aldrig rigtig været en særlig sporty pige, men for tiden har denne mere friske stil virkelig inspireret mig! Jeg har faktisk investeret i mit aller første par sneaks i dag! De er dog ikke med på collagen, men viser dem nok frem på bloggen snart - måske med mine første "egne" billeder! Jeg glæder mig allerede helt vildt til at prøve dem af med forskellige stykker fra mit skab bl. a. denne cap, som jeg købte for nyligt. Udover sneakers kunne jeg virkelig godt se mig selv i denne crop top sammen med et par skinny jeans. Det skulle så bare gerne være, mens jeg stadig er brun. Til de sommeraftener, der stadig er tilbage, kunne det dog også være rart med et lidt varmere alternativ, som denne lækre sweater fra Wood Wood

//

A slightly less daring, but by far a lot more sporty post than previous. The last couple of days I've really been inspired by this much more sporty style, than what I usually wear. I've never been a particularly sporty girl, but lately this fresh style has really grown on me! I've actually just invested in my very first pair of sneakers today! They're however not featured on the collage, but I'm hoping to show them off on the blog one of these days - maybe even with my first "own" pictures! I'm already super exited to test them out with different items in my current wardrobe like this cap, which is also a recent investment of mine. Besides from my new sneakers, I can really picture myself in this crop top with a pair of skinny jeans. It would have to be while I've still got a tan, however. For the more chilly summer nights left it'd be nice with a warmer alternative and I've got my eye on this sweater from Wood Wood

Ingen kommentarer:

Send en kommentar